اهدای هدایای رهبر معظم انقلاب به قهرمانان مدال‌آور کرمانی 

آیین اهدای هدایای رهبر انقلاب به قهرمانان مدال‌آور کرمان در رقابت‌های پاراآسیایی هانگژو با حضور مسئولان در محل دفتر امام جمعه کرمان برگزار شد.

این مراسم به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، پاریزی مدیر کل و معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان و رئیس و اعضای هیئت‌های جانبازان و معلولین، نابینایان و کم بینایان و تیراندازی با کمان انجام شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان در این آیین با تبریک پیشاپیش ولادت با سعادت حضرت علی (ع)، به عنایات حضرت آیت الله خامنه‌ای به جوانان و ورزشکاران اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب به جوانان و ورزش در جامعه عنایت ویژه دارند.

وی با بیان اینکه اگر کسی بخواهد در سطح جهانی و ملی در ورزش رتبه بیاورد باید به چهار رکن توجه کند، گفت: هر چه این چهار رکن قوی‌تر شود قطعاً درخشش ورزشکار بیشتر است.

اهدای هدایای رهبر معظم انقلاب به قهرمانان مدال‌آور کرمانی 

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه توانمندی فرد، رکن اول است و ورزشکار باید در رشته ورزشی خود توانمندی لازم را داشته باشد تا به سکوی قهرمانی برسد، افزود: آمادگی رکن دوم است و ورزشکار با آمادگی جسمانی و روحی لازم می‌تواند سطح خود را بالا ببرد.

اهدای هدایای رهبر معظم انقلاب به قهرمانان مدال‌آور کرمانی 

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با بیان اینکه رکن سوم و چهارم تمرکز و انگیزه فرد است که همه این‌ها باید در کنار هم قرار گیرد تا فرد ورزشکار به سطوح بالا برسد، تصریح کرد: ورزشکار نمونه ورزشکاری است که به لحاظ شخصی، فرهنگی و فکری خود را مدیریت کند چرا که الگوی جامعه است.

اهدای هدایای رهبر معظم انقلاب به قهرمانان مدال‌آور کرمانی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.